Veel gestelde vragen


Hoe kan ik bestellen?
Door bij het artikel op het plaatje van de winkel wagen te klikken.
Bij sommige artikelen moet u eerst de hoeveelheid en kleur ingeven.
Linksboven in staan de artikelen die u in het winkelwagentje hebt geplaatst, u kunt deze altijd later nog wijzigen.

Wat is de levertijd ?
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij de bestelde artikelen zsm naar u toe.

Hoe kan ik betalen?
U kan betalen door het bedrag vooraf zelf over te maken naar onze bankrekening, maar ook direct via IDEAL.
Na bestelling krijgt u een mail met alle gegevens voor betaling.

Welke verzendwijze moet ik kiezen?
Afhankelijk of uw bestelling door de brievenbus past of niet. Bij twijfel kunt u contact altijd contact met ons opnemen 
via 0113-562350 tijdens onze openingstijden van de winkel (tegen normaal beltarief) of info@dequilterie.nl

Wat zijn de verzendkosten?
Geen verzendkosten boven de 75 Euro binnen Nederland !

Bestellingen worden met post.nl verzonden of pakketdienst.
De kosten vindt u hieronder in het tabel.
Gewicht
Nederland
België
Brievenbus pakket t/m 2 kg  
3,95 Euro
met  verzendbewijs
9,30 Euro
zonder verzendbewijs
Pakket post met verzendbewijs
 7,50 Euro
t/m 10 kg
13,00 Euro t/m 2 kg en 
19,50 Euro
 t/m 5 kg

Ik heb het verkeerde besteld of een verkeerd aantal ingegeven, hoe kan ik dit herstellen ?
U kan dit zelf herstellen tijdens uw bestelling door terug te gaan naar Stap 1 van de bestelling en daar het aantal te veranderen.
Heeft u al de bestelling afgerond, dan zsm een mailtje sturen met uw gegevens en wat u wilt herstellen.
Wij sturen u een bevestigings mail met het nieuwe te betalen bedrag.

Hoe zit het met garantie ?
Stoffen vanaf 50 cm kunnen retour worden genomen.
Patronen en boeken worden niet terug genomen.
Mocht een artikel niet aan uw eisen voldoen, geef dit dan zsm aan ons door.
Helaas zijn de verzendkosten voor terugzenden voor uw eigen rekening.
Het bedrag van het artikel wordt natuurlijk terug betaald.